Saturday 2 September 2017

JETI SUNGAI LURUS JOHORE

Assalammualaikum ..

Siapa kaki jalan macam Mell ?? Ok hari ni nak cerita about some place yang memang kalau tengok orang share dekat fb tu rasa nak pergi la but its a bit dissapointed la ..

I'm here bukan nak berlagak DIVA but it depends on individual even where you come from hygiene is a must kan ? Ok la back to our story masa balik kampung that day I have nothing to do so I request to my cousin to drive me to Sungai Lurus coz I have seen the add in facebook yang that place quite nice but unfortunately Indah khabar dari rupa.




Ok here as you can see in picture memang lawa , Its a nice place to visit when you want to find a place to release your stress after a long busy working day during weekday . Ok this one I admit it really help dengan bunyi ombak nya and strong wind I really enjoyed it . But kayu yang like pagar dekat tepi tu not helping . If you try to land on it and unlucky enough anytime you boleh jatuh dalam tu so they should improve it or just remove it easier .







And of course when It comes to jalan petang tepi pantai having some ice cream will complete your afternoon but spoil sikitla makan ice cream tepi pantai with a strong wind memang cari pasal 😚 mendapat la ice cream tu kotorkan seluruh baju tudung dan segalanya hahaha ..








Memang overall I still satisfied with the pantai and all that . Cuma What makes me unhappy is the toilet and the food they serves . Can you imagine toilet penuh dengan lalat , berbau , and pintu tak boleh tutup ?? If takat toilet kecil and tak macam five star I still can accept .. You are a girl for me girl ni more care about hygiene .. On my way nak masuk toilet I can see this auntie slumber je keluar toilet campak pampers anak dia semak belakang toilet tu WHAT THE HELL .. Tong sampah ada kot .. and even the toilet cannot flush siram la sikit dengan air don't just leave it there .. Annoyed rasa .. Orang lain buat tahu geli .. Haiz ..

And the food .. Memang pergh menyelerakan memang sedap but when it comes to hygiene another fail .. I know you punye customer ramai pinggan tak cukup .. Nak cepat but tolongla bersih juga .. Orang yang datang macam2 entah2 sisa apa lagi yang they all throw on the plate selain makanan .. Cuci sabun bilas won't take your time .. Bukan suruh you gosok pinggan tu sampai kilat macam hotel ..So hope they can't improve next time I come .. Punggor pun maybe lagi bersih ..

No comments:

Post a Comment