Sunday 26 April 2020

MY PET STORY : DOLLY YANG GELOJOH

Assalammualaikum and Hi Everything .... 😆😆

How was you guys punya fourth day of Ramadhan ?? I hear that MCO is being extended again .. Wah memang jimat la kan masak je kan ??

For me Alhamdulillah my Ramadhan is fine so far except on my second Ramadhan I had a heavy migrain and force me to not fasting ..

Is there any cat lover outside there ?? I can see both my cat Baby Meow (Black & White cat) and Dolly (Brown Marble cat) has a lot of fan here ..


Ok here the story as what I stated in my Tittle Dolly yang gelojoh 😏 Its a female cat tapi lagi gelojoh dari Baby Meow who is a male cat .. 

Ok tipula who cat owner yang bela kucing tak pernah buy wet food for their cat . Might be everyday , might be one a month or every week . But for me I will feed them wet food twice a month and its my cat favorite especially Dolly . Nampak wet food macam setahun tak makan padahal everyday we feed them twice a day .



So as usual fedding them wet food will be done by my fiancee . Sebab kalau la Mell yg bagi si DOlly mesti makan bahagian Baby Meow . My fiancee garang sikit so they all will behave a bit .. Hahaha .. Tengok Dolly macam kesian kan ?? Macam kucing terbiarkan ?? Sebab Dolly ni makan laju .. Nanti part dia dah habis dia kacau Baby Meow Punya ..


So after a few minutes barula letak wet food for Dolly lepas baby Meow punya dah left almost half .. 

And the best part is mula la dengki Dolly .. Hahaha .. Betul la orang kata kucing ni binatang unik .. Menghiburkan kita .

Ok cute gila .. Rasa nak gomol bawa tidur kan si DOlly ni ..

Jangan tak tahu DOlly ni kecik2 dah pandai gatal.. Datang part gatal dia teruk baby meow kena .. Di peluknya digomolnya .. Hahaha ..




See haha belum sempat abah letak mangkuk Dolly dah macam cacing kepanasan macam setahun tak makan ..

And guess what ??? Walaupun makan lambat but Dolly habis dulu taw ..


No comments:

Post a Comment